Home
Product Catalog
Trade Leads
Contact Us
Product Catalog 

Product Group1
Product Group2
Product Group3
Product Group4
Cilostazol
Cilostazol
Cilostazol CAS No.73963-72-1 Standard:JP Packing:25kg/drum or on request   Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your relia...
No Picture
Dasatinib
Dasatinib CAS No.863127-77-9 Assay:99.0%min Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partner in Ch...
No Picture
Eflornithine HCl
Eflornithine HCl CAS No.70050-56-5 Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partner in China.Conta...
No Picture
Voglibose
Voglibose CAS: 83480-29-9 Standard: JP15 Packing: on request   Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partner ...
No Picture
Bifonazole
Bifonazole CAS No.60628-96-8 Standard: CP2005,BP2000 Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partn...
No Picture
Bicalutamide
Bicalutamide CAS No.90357-06-5 Standard:EP/USP Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partner in...
No Picture
Famotidine
Famotidine CAS No.76824-35-6 Standard:CP2005 Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partner in C...
No Picture
Paroxetine
Paroxetine CAS No.61869-08-7 Content:98%min Package: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partner in Ch...
No Picture
Domiphen bromide
Domiphen bromide CAS No.538-71-6 Standard:CP2005 Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partner ...
No Picture
Sorafenib
Sorafenib CAS No.475207-59-1 Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partner in China.Contact Mis...
No Picture
Epitostsanol
Epitostsanol CAS No.2363-58-8 Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partner in China.Contact Mi...
No Picture
Zolmitriptan
Zolmitriptan CAS No.139264-17-8 Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partner in China.Contact ...
No Picture
Zidovudine
Zidovudine CAS No.30516-87-1 Standard:USP28 Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partner in Ch...
Palonosetron HCl
Palonosetron HCl
Palonosetron HCl CAS No.135729-62-3 Assay:99.0%min White crystalline powder Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we wil...
No Picture
Penfluridol
Penfluridol CAS No.26864-56-2 Standard:CP2005 Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partner in ...
No Picture
Sunitinib
Sunitinib CAS No.557795-19-4 Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable partner in China.Contact Mis...
Docetaxel Trihydrate
Docetaxel Trihydrate
Docetaxel Trihydrate CAS: 148408-66-5 Appearance: white crystalline powder Assay (HPLC): 99.5%min Packing: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical ...
Urapidil HCl
Urapidil HCl
Urapidil HCl CAS No.34661-75-1 Standard:USP27 Packing:25kg/drum or on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be your reliable...
Escitalopram Oxalate
Escitalopram Oxalate
Escitalopram Oxalate CAS No.219861-08-2 Assay:98.5%min White Crystalline Powder   Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermediates,, we will be you...
Paroxetine 1/2H2O HCl
Paroxetine 1/2H2O HCl
Paroxetine 1/2H2O HCl CAS No.61869-08-7 Content:98%min White or pale crystalline powder Package: on request Shanghai Everchem Co.,Ltd. is a leading manufacturer of APIs and pharmaceutical intermedia...

Home   |   Product Catalog   |   Trade Leads   |   Contact Us   |   Sitemap